کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین به وسیلهcrypto browser کریپتو بروسر
کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین به وسیلهcrypto browser کریپتو بروسر

تفاوت های بیت کوین، اتریوم و لایت کوین

تفاوت های  بیت کوین، اتریوم و لایت کوین 

بیت کوین اتریوم و لایت کوین بازیگران اصلی دنیای ارزهای رمزپایه هستند. صعود ارزش این سه ارز رمزپایه در ماه‌های اخیرهر کسی را به سرمایه گذاری ترغیب می‌کند.

 اگرچه در ظاهر این سه ارز رمزپایه تفاوتی ندارند و به طور مشابه از آن‌ها می‌شود برای انتقال پول با هر هدفی استفاده کرد اما تفاوت پایه‌ای از نظر فنی دارند و این تفاوت بستری را برای کاربردهای مختلف از آن‌ها فراهم کرده است.

شناخت بهتر بیت کوین، اتریوم و لایت کوین

البته اتریوم و لایت کوین هنوز به شهرت و قدرت بیت کوین نرسیده‌اند.

 این ارزهای جایگزین مسیر خودشان را در مبادلات مالی طی می‌کنند. 

حتی در یک ماه اخیر بازی به نام CryptoKitties که از اتریوم استفاده می‌کند بسیار طرفدار پیدا کرد و کاربران اینترنت، لایت کوین را به خاطر ویژگی‌های متفاوتش به یک میم اینترنتی تبدیل کردند، کاربران تفاوت بیت کوین و لایت کوین را به شخصیت‌های اصلی انیمه دراگون بال زد (Dragon Ball Z) تشبیه می‌کنند.

بیت کوین در سال ۲۰۰۸ در بیانیه‌ای توسط شخصیت ناشناخته و مرموز ساتوشی ناکوموتو در وبسایت بنیاد همتابه‌همتا منتشر و معرفی شد

. بیت کوین چند ایده کلیدی و اساسی را پایه ریزی کرد که مبنای چندین ارز رمزپایه دیگر شد. مهمترین ایده مطرح شده بلاک چین است که با راه اندازی دفاتر کل عمومی جوامع را قادر به اشتراک گذاری یک ارز رمزپایه می‌کند.

 قیمت بیت کوین در چند ماه اخیر رشد به شدت صعودی داشته و اکنون قیمت هر بیت کوین در حال نزدیک شدن به 7 هزار دلار است.

اتریوم فراتر از انتقال پول

اتریوم در سال ۲۰۱۳ توسط جوان ۱۹ ساله ویتالیک بوترین معرفی شد. 

در ظاهر بیت کوین و اتریوم بسیار شبیه هستند اما بهتر است اتریوم را یک پلتفرم نرم افزار در نظر بگیریم. با اتریوم می‌توان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز درست کرد که به اختصار DAPP نامیده می‌شود.

 این اپلیکیشن‌ها از بلاک چین برای تراکنش مالی استفاده می‌کنند.

اتریوم اجرا کننده قرارداد هوشمند است. به زبان ساده قرارداد هوشمند دستورالعملی است که می‌تواند ارز رمزپایه اتر را مبادله و منتقل کند. 

قرارداد هوشمند توسط رایانه اجرا می‌شود. برای مثال شرکت بیمه AXA سرویسی را برای درخواست پرداخت در صورت تاخیر یک یا دو ساعته پرواز هواپیما فعال کرده است که با قرار داد هوشمند و بلاک چین کار می‌کند.

لایت کوین سریع‌تر و کم هزینه‌تر

لایت کوین توسط چارلز لی از مدیران سابق Coinbase توسعه داده شد. بهبود اصلی که در لایت کوین اتفاق افتاد افزایش سرعت انتقال بود. در زمان نوشتن این مطلب هر لایت کوین ارزشی معادل 220 دلار دارد.
بیت کوین از الگوریتم SHA-256 برای فرایند استخراج استفاده می‌کند. استفاده از این الگوریتم در بیت کوین نیاز به سخت افزار مخصوص و پر هزینه دارد. 

لایت کوین از الگوریتم Scrypt که نیاز به قدرت پردازشگر کمتر و رم یا به اصطلاح مموری بیشتری دارد استفاده می‌کند.

 این ارز رمزپایه به واسطه سرعت بیشترش نسبت به بیت کوین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. 

در بیت کوین تایید یک تراکنش در حالت معمول ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و در لایت کوین حداکثر ۳ دقیقه. معمولا بیت کوین را به طلا و لایت کوین را به نقره تشبیه می‌کنند.

لایت کوین شاید هرگز جای بیت کوین را نگیرد اما مکمل آن است.

 لایت کوین در حال گسترش و افزایش قیمت است. همین موضوع باعث شده برخی سرمایه گذاران که سرمایه اندکی دارند به سراغ لایت کوین بروند.

 اتریوم نیز یک پیشنهاد مناسب برای سرمایه گذارانی است که نمی‌خواهند سرمایه گذاری بزرگی در بیت کوین انجام دهند. بیت کوین اتریوم و لایت کوین روز به روز در حال رشد هستند. 

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا روی بیت کوین اتریوم و لایت کوین سرمایه گذاری کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد